Friday, February 11, 2011

Hahahhaha.....Umat Manusia Kena Tipu...!!!!

Dengan nama ALLAH aku mulakan post. Kali ni aku nak kongsi dengan hangpa pasal teori konspirasi evolusi ni. Kena tipu lagi kita ni.. Hmm… Harap kali ni akan beri penyedaran kat kita semua. Kalo hangpa nak tau lagi baca la buku Harun Yahya, Penipuan Zaman Batu. Best citer ni.. Rupanya kita tertipu

Dah la dalam buku sejarah tu, terang terang cakap pasal zaman batu paleolitik, mesolitik, dan neolitik. Abis rosak budak sekolah semula kena terap teori evolusi. Ni semua adalah teori evolusi Charles Darwin sebenarnya. Kita je tak perasan, yang kita tau pasal teori manusia dari beruk tu jer.

Hangpa fikir balik, Nabi Adam AS tu manusia pertama diturunkan dari syurga. Takkan penghuni syurga ni tak de bahasa nak bercakap, tak pandai nak berpakaian, dan tak reti semua tu. Pembohongan tu da jelas da. Nabi Adam AS, mana tinggal kat gua. Nabi Adam AS adalah orang yang membina Kaabah. Ia ada dalam hadis Nabi Muhammad SAW, aku tak ingat hadis penuh, cuma aku ingat mafhum je.

Charles masih nak mempertahankan atheisme dia tu. Hangpa perasan tak, konsep ketamadunan yang dia tunjuk semua menunjukkan evolusi. Kita ibarat binatang mula mula. Duk kat gua, tak leh cakap dan sebagainya.

Meh sini aku bagitau. Sebenarnya kalo hangpa nak track ketamadunan bangsa, hangpa kena track setiap zaman kenabian. Dari Adam As, hingga nabi Muhmammad SAW. Sebenarnya, setiap ketamadunan akan mengalami kehancuran. Pasai pa, sebab bila ketamadunan tu tinggi, ilmu semakin tinggi, rekaan semakin superb, manusia mula menyombong diri. Maka, ALLAH hancurkan tamadun tersebut, Jadi seperti sedia kala. Jadi awal balik.

Cam zaman Firaun, hangpa ingat diorang tak letrik ke? Ada satu artifak dari zaman kuno babylon tu, bila dikaji, rupanya bateri. Lagi satu penemuan bombastik., zaman Firaun da ada helikopter dah. Ada dilukis kat dalam piramid tu. Ketamadunan zaman lampau, lagi hebat dari yang kita miliki sekarang ni. Diorang boleh buat rumah dalam bukit. Dalam bukit bro….

Dan, bila satu tamadun sampai ke puncak, maka manusia mula lalai pada ALLAH, cuma beza tamadun dulu, ALLAH terus direct je bagi hukuman, Umat Nabi Muhammad SAW je yang ditangguhkan. So, kalo kita tanya, apakah bala kehancuran jawapan dia adalah… KIAMAT….

1 comment: